Poznaj nas

historia

Nasze początki...

Od utworzenia Lubuskiej Grupy Kapitałowej w 2001 i Viviamo w 2013 nieustannie udowadniamy, że zaufanie i ścisła współpraca budują sukces. Dzięki temu swoje bezpieczeństwo powierzyły nam już setki tysięcy osób. Przez 18 lat dzięki zaangażowaniu odpowiednich ludzi oraz włożeniu wielu wysiłku w działanie na bardzo konkurencyjnym rynku zbudowaliśmy jedną z największych w Polsce grup skupiających pośredników ubezpieczeniowych, działających na terenie całego kraju.

historia

Dumni z historii

Jarosław Łoń, który stoi za sukcesem LGK oraz Viviamo swoją karierę w branży ubezpieczeniowej rozpoczął już w latach 90-tych. Po latach zbierania doświadczeń w 2001 powołał Lubuską Grupę Kapitałową. Od tamtego czasu przyświeca nam idea budowania biznesu w oparciu o relacje partnerskie. W ciągu pierwszych 10 lat nawiązaliśmy współpracę z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych w całej Polsce. Od 2013 roku działamy również pod marką Viviamo, pod którą obecnie działa 31 biur w 10-ciu województwach.

Jarosław Łoń jest Prezesem Spółki i głównym udziałowcem, a skład Zarządu uzupełniają Laura Byczkowska – Dyrektor Finansowy i Piotr Zalas – Dyrektor Handlowy.

Jarosław Łoń
onas
onas

Viviamo Ubezpieczamy

Pierwsze biuro Viviamo Ubezpieczamy otworzyliśmy w roku 2013. Viviamo Ubezpieczamy to projekt, dzięki któremu wznosimy współpracę z naszymi Partnerami na wyższy poziom. Pozyskujemy Partnerów - franczyzobiorców, którzy pod wspólnym szyldem rozwijają swój biznes oraz kreują najwyższe standardy obsługi Klienta.

Nasi Partnerzy otrzymują indywidualne wsparcie merytoryczne oraz niespotykany na rynku franczyzowym pakiet marketingowy nie tylko na starcie, ale przez cały czas prowadzenia biznesu. Dzięki determinacji wszystkich stron, nie wyłączając współpracujących z nami Towarzystw Ubezpieczeniowych i ogromnemu zaangażowaniu całego Zespołu, każdy kolejny rok to rozwój marki.

daty

Kalendarium

  • 2001

    powstaje LGK

  • 2003

    Pierwsze umowy multiagencyjne

  • 2004

    LGK ma ponad 1000 parterów

  • 2012

    Uruchomienie Biura Wsparcia Agenta

  • 2013

    Multiagencja ma ponad 3500 tys. pośredników

  • 2013

    12 czerwca – powstaje marka Viviamo Sp. z o.o.

  • 2013

    Otwieramy pierwsze biuro Franczyzowe w Kostrzynie nad Odrą

  • 2014

    Viviamo kończy pierwszy rok działalności z 4 placówkami

  • 2016

    Po 3 latach Viviamo ma 16 biur franczyzowych

  • 2018

    Sieć Viviamo liczy 25 biur w całej Polsce

  • 2019

    Powstaje Biuro Handlowe w Warszawie

Wiarygodność

Stabilny Partner w Biznesie

Decydując się na współpracę z VIVIAMO nasi potencjalni Partnerzy nie podejmują ryzyka, jakim jest najczęściej wiązanie się z nieznanym kontrahentem. Przeszło 30 lat doświadczeń naszej kadry w biznesie ubezpieczeniowym, tysiące podpisanych umów z Agentami w całej Polsce oraz współpraca z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi – te aspekty potwierdzają wysoki poziom zaufania, jakim nas obdarzono.

W Viviamo stawiamy na otwartość i współpracę zarówno indywidualną, jak i zespołową. Doceniają nas nie tylko współpracownicy. Otrzymujemy liczne nagrody przyznawane przez niezależne instytucje m.in. co roku odbieramy wyjątkowe wyróżnienie PRZEDSIĘBIORCA FAIR PLAY przyznawane przez Krajową Izbę Gospodarczą.

Nie opowiadamy o partnerstwie – my traktujemy Franczyzobiorców po partnersku.

wsparcie

Wsparcie dla Franczyzobiorców

Każdy Partner bierze czynny udział w rozwoju sieci Viviamo. Nie poprzestajemy na ich pozyskaniu - dbamy o ich komfort pracy, rozwój i pogłębianie wiedzy. Nasi Franczyzobiorcy uczestniczą w szkoleniach produktowych, sprzedażowych warsztatach wewnętrznych.

W codziennej pracy opiekują się Franczyzobiorcami Regionalni Dyrektorzy Sprzedaży. Do dyspozycji Partnerów oddaliśmy własne call center – Biuro Wsparcia Agenta. W ten sposób pomagamy w prowadzeniu biznesu, przejmując na siebie wiele czasochłonnych czynności, jak np. przypominanie Klientom o terminach płatności polis, wysyłając sms z ważnymi informacjami. Franczyzobiorcom zapewniamy ciągłe wsparcie marketingowe.

Więcej informacji w zakładce Franczyza

spotkanie
pomoc

Odpowiedzialność społeczna

Jesteśmy dumni nie tylko z naszej historii. Robimy biznes nie zapominając o potrzebujących. Pomoc innym jest dla nas fundamentalna. Wierzymy, że możemy zmieniać na lepsze otaczający nas świat. Od wielu lat aktywnie uczestniczymy w akcji Szlachetna Paczka oraz w zbiórce pieniędzy i licytacji złotych serduszek w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Prowadzimy w szkołach, przedszkolach, firmach, czy podczas festynów warsztaty z pierwszej pomocy. Wspieramy finansowo początkujących sportowców, studencką drużynę siatkówki. Naszą sportową specjalizacją stają się biegacze długodystansowi. Jesteśmy otwarci na lokalne inicjatywy, w których chcą uczestniczyć nasi Franczyzobiorcy.